2012/08/02

csütörtök. / thursday.

újra itt a csütörtök, és én megint azt veszem észre, hogy egy hétig csend és sötétség volt a blogon... szégyen a fejemre, igen... >.<
pénteken esküvőre utaztunk, szombaton esküvőn voltunk, vasárnap esküvőről utaztunk haza, hétfőn nagy bevásárlást csináltunk, kedden pakolásztam, takarítottam, szerdán utaztam haza... haza haza. úgy elszalad az idő, hogy az ember észre sem veszi... :)
"sehol semmi" és már augusztus van... nemsokára vége a nyárnak, elkezdődik az iskola, kétszeresen is, hisz' tanítanom és tanulnom is kell majd egyszerre...
petinek most ideiglenesen van munkája, de kilátásban van egy hosszútávú, nagyon jó lehetőség is, várjuk az eredményt...hát akinek van kedve, az szurkoljon és imádkozzon, hogy neki is sikerüljön! :)

később majd jövök a "csináld magad" poszttal, addig is szép napot mindenkinek! :)

__________________________

thursday is here again, and i realise again, that there were darkness and silence all week long... shame on me, yeah... >.<
on friday we travelled to a wedding, saturday was the wedding-day and we came back on sunday. on monday we went to do a big shopping, on tuesday i was packing my suitcase and on  wednesday i came home. home home. :)

later i will come back with today's DIY, till then have a nice day! :)




3 comments:

  1. tovabbra is erdekes a blog, olvasgatom am, ugyhogy irogass batran, es szoritok, es imadkozom, hogy sikreuljon ... :-)

    ReplyDelete
  2. Jaj Dóri oylan aranyos vagy!!!! És köszönöm mindenkinek aki imádkozik értem!!
    Nagyon rendes vagy Anonymous. -Faith in human restored!-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...