2012/07/26

"csináld magad" csütörtök. / DIY.

 ÉRDEKES VÁZÁK

ilyen szép kis "vázát" találtam a neten - sok kis ágacskát egymáshoz erősítve készíthetjük el ezt az egyszerű, mégis nagyszerű dolgot, ami feldobja az unalmas "hétdecisüveget". :)

különben nekem is volt egyszer egy jó ötletem: egy csíkos zoknit vágtam el és húztam rá az üvegre.
(később): mivel nem volt saját képem, amit feltölthettem volna, szétnéztem a neten, és - láss csodát - rengeteg embernek kipattant már ez a fejéből előttem... >.<
micsoda csalódás... :/ :)

___________________

i found this cute „vase“ on the web – it
’s really easy to do: have to tie together some twigs and put it about the glass with the flowers.

btw, once i also had a good idea: i cut a striped sock and pull it on a glass.
(after a while): i didn't have a picture of it in my comp., so i tried to find something on the internet, and - what a miracle! - so many people had this idea before me... >.<
what a disillusion... :/ :)

 so here it is: 


and the sock-vase: 
.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...