2012/08/16

DIY. / "csináld magad" csütörtök.


aaaand hot days are here again! ^^  best weather for skirts and dresses again! ^^  time for a new, cool DIY post! ^^

how to sew these? it's really easy if you follow this tutorial:
http://www.rufflesandstuff.com/2011/09/simple-project-week-layered-skirt.html
(by the way...i sewed by hand)
________________________

ééééés újra itt a jóidő! ^^  ééééés újra itt a lehetőség szoknyák és ruhácskák viselésére! ^^  ééééés újra itt az idő egy jó kis "csináld magad" ötletre! ^^ 

hogyan lehet ezeket megvarrni? nagyon egyszerű ennek a mintának a követésével:
http://www.rufflesandstuff.com/2011/09/simple-project-week-layered-skirt.html
(különben én nem varrógépen, hanem kézzel varrtam meg)

my work / az én munkáim:

this is a long, old summer dress which had sleeves. 
i cut off the upper part and sew a rubber band to the top.
ez egy régi, bokáig érő ruha volt, rövid ujjakkal és sok fodorral a felső részen. levágtam az ujjakat (hogy kell ezt helyesen mondani?! :P), és rávarrtam egy vastag gumicsíkot a ruhára.

this was a knee-length summer dress. 
i shortened the underskirt a little bit to make it sexier... ;)  
ez egy térdig érő nyári ruha volt. lerövidítettem az alsószoknyát, hogy kicsit szexisebb legyen... ;)
(a hajamban nem hajpánt, hanem saját hajból készült fonat van - egyik oldalról áthajtva a másikra, csattal rögzítve) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...