2012/06/24

kirándulás / bicycle trip

16.30-kor indultunk el, azt gondolván, hogy majd elnézünk restére, aztán hazajövünk gyusziért (mert akinek bicajhoz nincs kedve, azzal legalább sétáljunk egyet...mondjuk a kocsmáig...:D). de nem így alakult. 20.30-kor estünk be a kapun... :)
"restére elbiciklizni? túl könnyű falat!" - gondoltuk, ezért kikeveredve a faluból az erdőszélre, magyarország felé vettük az irányt. legalábbis...szerettük volna, de valahogy nem akart odavezetni az út... akármerre indultunk, mindenütt szántóföldek és erdők voltak, sehol egy aszfaltos magyar út, de mi nem hagytuk magunkat! ha egyszer eldöntöttük, hogy átlépünk a határ másik oldalára, akkor át is fogunk lépni! :D
mentünk földes úton, tekertünk a napraforgóföldeken, bementünk az erdőbe, kijutottunk egy másik erdőbe, levi sárpakolást vett, ééés végül sikerült eljutnunk egy magyarországi faluba, kányba, ahonnan aztán buzitának vettük az irányt. körülbelül 35 km-t tettünk meg, és én személy szerint úgy éreztem, életem egyik legjobb kirándulása volt ez! imádtam a meleget, imádtam az árnyékot, az emelkedőket (égjen a zsííír! :D), a csendet, a madárfüttyöt, a meleg avar szagát az erdőben, a mesebeli falut, a régi házakat és a legjobb barátaim társaságát ... :)


köszi nektek az élményt! :*














p.s. köszönet beának a képekért! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...